Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

måndag 11 november 2013

Pappan i huset.....


Igår firades Pappan i huset med nybakta scones, present och en liten kaka med ljus i.
 
Jag & Barnen var uppe tidigt och bakade och fixade go´frukost....
 
Många kan tycka att det är löjligt med dessa speciella dagar, morsdag, farsdag, fettisdagen mm
men jag tycker det är rätt mysigt.
Att det finns en egen dag då man blir lite mer uppvaktad och firad..
 
Grattis Älskling & Pappa!
 
 
Senare på eftermiddagen var vi bjudna hem till Mannens mor & far på middag.
Lika gott som vanligt och mätt blev man...
 
På kvällen tände jag ett ljus för min Pappa som är i himlen..
Blev lite sent för att gå ner till minneslunden på kyrkogården så jag ordnade en fin plats på utsidan hemma i mina nyplanterade blommor..
 
Pappa! Du finns alltid med mig i mina tankar...
 
Idag ser det ut att bli en vacker dag här på Västkusten!
 
Kram
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar