Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

onsdag 27 november 2013

Snart Advent....

Det närmar sig första advent.....
Jag fullkomligt älskar adventstider...ja faktiskt mer än själva julen.
Pysslet, baket och alla andra förberedelser.
 
Igår fixade jag lite hemma..
 
 Hyacinter & ljus...
 
 Älskar hyacinter, brukar bli ett helt gäng inköpta fram till jul...
 
 Adventsljusstake från Hemslöjden Borås...
 
 Stjärna...
 
 En slags julstjärna, mindre och vitare än de vanliga...
 
 
Älskar verkligen stjärnor och igår testade jag att göra egna.
De blev inte de vackraste men de är i alla fall "homemade"
 Inte de bästa bilderna, men......
 
 
 
På fredag kommer ett gäng damer hem till mig, det är återigen dags för vinlotteri och denna gång är det min tur!
Har inte riktigt bestämt mig ännu vad jag kommer att bjuda på men har några förslag på gång, så det återstår att se...
 
Ha en trevlig Lill-Lördag allesammans!!
 
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar