Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 28 november 2013

Min gubbe.....

Idag längtar jag efter min gubbe som har varit på resjobb hela låååånga veckan..
 
 
 Han är en fantastisk familjefar.....
 
Han är duktig på att laga mat.....
 Han är rolig.....
 
 Han är min bästa vän....
 
Älskar dig, du är mannen i mitt liv.....
 
Den här dagen började tidigt av att jag återigen vaknade med migrän...
Detta tar knäcken på mig snart, två gånger på två veckor nu....
Man får synrubbningar, huvudvärk, magsmärtor, mår illa och efteråt känns det som man varit i ett rejält slagsmål (inte för att jag någonsin varit det....), man känner sig helt mörbultad och urlakad.
Nåväl fick i alla fall barnen till förskolan/skolan och är nu på jobbet och ska ta tag i lite uppgifter..
 
Idag blåser det storm här på västkusten, inte ovanligt he he...men det ser ändå ut att bli en vacker dag.
7,5 plusgrader idag den 28 november, det är ju inte klokt.
Vi kan ju se det från den positiva sidan, elen blir inte så dyr så länge det är plusgrader!!
 
Ha en underbar torsdag!
I eftermiddag/kväll blir det förberedelser inför vinlotteriet i morgon!
 
Kram
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar