Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 8 november 2013

Små Änglar....

Vissa dagar kan man känna att man älskar någon lite extra, eller hur?
Jag älskar mina barn varje dag, men i morse kände jag att det riktigt gjorde ont i hjärtat när jag tittade på dem..
Kanske berodde det på att de var som små Änglar idag (vilket de inte är varje morgon..), så morgonen blev lugn och harmonisk.
 
Läskiga små Änglar...
 
 
Igår kväll var det mingelkväll på min favorit möbelbutik och jag är sååå ledsen för att jag inte kunde gå, kunde inte fixa barnvakt..
MEN jag ska ju snart dit och hämta vår fina lampa,
Den som väntar på något gott........
 
 
Denna helg har jag verkligen sett fram emot, då vi inte har något inplanerat,
ska bara ta dagen som den kommer!
 
Ha nu en underbar fredag!
Kram
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar