Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 4 oktober 2011

Kanelbullens dag.....

....och ingen bulle har det blivit..
Hade tänkt att baka när jag kom hem ifrån jobbet, men orken fanns inte riktigt.

                                         Finns det något godare än nybakta bullar och mjölk??

Igår fick jag köra min kära sambo först till vårdcentralen och sedan vidare till röntgen i U-A.
Som tur var det ingen fraktur i knät men det tar nog ett tag innan det läker....
Jag får väl stå ut ett tag med honom här hemma....skämt å sido, det är faktiskt ganska skönt att få se honom lite mer än vanligt!!

Jag har nu blivit en hästmorsa, hihi....jag som är livrädd för det stora varelserna.
Igår började Lillis på ridskola och hon tyckte det var jättekul och spännande. Jag fick då för första gången i mitt liv leda en häst och det gick superbra!! Kanske kan lära mig att gilla dessa djur......

På fredag ska jag och några väninnor ut på turné, vi ska nämligen åka till Ullared och SHOPPA!!!
Vi brukar åka vid denna tid varje år för att handla julklappar, hur KUL som helst!!!

Nä nu måste jag sluta, pratar inredning med mannen.....

Ha en go tisdagkväll!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar