Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 6 oktober 2011

Trevlig helg mina vänner...........

Nu har jag tagit helg och det känns ljuvligt....
...men det blir tidig uppstigning i morgon, nämligen 04.00!! För som tidigare nämnt ska jag ju på shoppingtur till ULLARED.... tjohoo!!! Avfärden hemifrån går runt 5-tiden....puh!!

Idag var det simskola med den stora igen, och det gick jättebra!! Nästa gång får jag nog ta med badkläder till mig och den lilla också, för hon skulle bara i vattnet hela tiden, hon är inte rädd av sig hon inte....

Nu i helgen ska jag pyssla lite i barnens rum. Förhoppningsvis hittar jag lite roliga grejer i morgon, taklampa, hyllor, matta och lite annat smått och gott!!

Nu ska jag avrunda för idag, sängen kallar även fast hon bara är tjugo över nio....

Nattinatti!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar