Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

söndag 9 oktober 2011

Välkommen höst!!.....

I morse kände jag för att mysa till det med min kära familj så därför överraskade jag dem med att duka fram en god frukost!!


Den här helgen har gått så otroligt fort, men den har varit väldigt trevlig!
I fredags var jag ju som sagts tidigare på Gekås i Ullared med goa tjejer.
Vi hade en mysig dag med Myyyyycket shopping, det vill jag LOVA!!!!!

I lördags ringde våra trevliga grannar och bjöd hem oss på HUMMER!
Åh gud va gott det var!! Till efterrätt serverades den klassiska marängsvissen! LJUVLIGT! Vi åt och drack, och drack, och drack, och drack.......
....så huvudet mådde inte så jättebra i dag, men men KUL hade vi det!

Och nu till något helt annat.....

ÄNTLIGEN har jag bestämt mig SÅ NU står det fina skrivbordet hemma hos oss,
och det blev såååå BRA!!!

Den fina "LOVE" tavlan och lyktan köpte jag på Gekås


                                             Mitt älskade lilla skrivbord har hittat hem!!!!


Har grejat lite på utsidan idag och hälsat hösten välkommen!!

Ljung och Kål






                                                       Kransen fick lite rött band runt sig


                                                                             Entrén


                                                                  Bollkrysantemum




Nu ikväll var vi bjudna hem till några andra trevliga vänner på kvällsmat,
tacogratäng med tillbehör och till efterrätt blev det en ljuvligt god äppelkaka, MUMS!!
Ett trevligt slut på en härlig helg!

Nu blir det lite mys framför tv:n innan skönhetssömnen!

Ha en go kväll!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar