Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 27 oktober 2011

Storhandling....

Idag efter jobbet packade jag in mig själv i bilen och åkte och storhandlade i U-A,
och nu efteråt känns det sååå skönt även fast jag var väldigt trött när jag väl skulle iväg.
Nu är kylen, frysen och skafferilådorna fulla och allt är inhandlat för vinlotteriet i morgon.
Det blir kycklingfyllda cannelonis med sallad (fick receptet av en av mina vänninor som är en hejare på att laga mat och baka) och till efterrätt blir det creme brulée....måste ju inviga min nyinköpta brännare :-))

I morgon kväll får ni gärna hålla tummarna för mig, känner att det är dags att vinna lite vin nu, var väldigt längesedan!!

Nä nu ropar bingen på mig, ska upp kl 05.00 så natti natti allesammans!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar