Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

onsdag 19 oktober 2011

Känns bra....

Vet inte om jag berättat det tidigare att jag har två jobb, det ena är på ett litet hotell där jag sköter det mesta och det andra är på ett lagerhotell, där vi hyr ut lagerfack (förråd) i alla dess storlekar. Vi hyr även ut kontor samt att vi har bil- och båtförvaring. Detta jobbet fick jag i somras så det är alldeles nytt för mig, men det känns kul att få vara med från början. Än så länge har det inte blivit så många timmar men idag hade jag ett enskilt möte med vd:n som kändes väldigt bra. Jag skulle få lite ansvar för kontorsdelen och ha hand om ett nytt datasystem som vi ska välja ut. Det blir en utmaning för mig och det känns TOPPEN!!!

Idag har Lillis blivit fotograferad på förskolan, både enskilda bilder och gruppfoto, och i morgon är det Minis tur!! Får se hur det går denna gången.....Hoppas det inte blir som sist när vi skulle på 1-års fotograferingen.
Lillis var så noga att hon skulle vara fin idag så därför gjorde vi flätor igår som hon fick sova med, så håret skulle bli krusigt och så målade vi även hennes naglar....det ska verkligen börjas i tid...Hi hi sötis!!!

Nu är jag ledig i två dagar och det ska bli skönt, får ladda om batterierna för ännu en jobbhelg...

Ha en skön onsdagskväll!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar