Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 25 oktober 2011

Mina små ögonstenar.....

Idag blev det en tur till Gbg med jobbet för att kolla på ett säljstödsprogram,
väldigt intressant att få vara med och välja vilket vi ska ha.
Konstigt det kändes att åka till Gbg utan att gå in på Ikea, hi hi. Suget fanns där vill jag lova, men det passade sig inte riktigt att fråga chefen om vi kunde stanna för en liten shoppingrunda...

Mina små ögonstenar har varit hemma med mannen idag, de är förkylda och har/haft feber.
Lillis sov när jag kom hem från jobbet och sover fortfarande och Mini har suttit i min famn och gosat jättelänge och då får man passa på för det händer inte så ofta annars.

Igår var det ridning för den stora igen och denna gång följde pappa, faster och kusinen med och tittade på. Hon var så lycklig när hon kom hem för de hade fått rida ute för första gången....





                                                               Min lilla prinsessa


                                                                Lillis och campbell

Ha en mysig kväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar