Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

måndag 4 juni 2012

Dag med Familjen.....

Igår hade vi en riktigt mysig Familjedag!
Vi åkte till den nybyggda Sportshopen i Grebbestad, och gisses vilken byggnad.
Hur stor som helst och för att göra min gubbe lite stolt så måste jag ju nämna att han har pålat den tomten....
Det tog en hel dag för oss där uppe, det skulle handlas jackor och regnställ till barnen, lite sommarklänningar till mig, skor till mannen, och så skulle det ätas i restaurangen mm.
Dessutom hade det ett litet minilekland och en lekpark för barnen där de ville tillbringa lite tid!
En riktigt mysig Dag!!!

                                                      Fina jackor till barnen.....




                                                   Lillis poserar i sin nya jacka och keps....

Idag var man återigen på jobbet efter nästan en hel veckas vabbande och det var riktigt skönt att komma igång igen...

Idag blir det tidig sänggång, för nu är det ju inget Big Brother längre som man måste följa....
Förresten ni som har följt Big Brother, vad tyckte ni om finalen??
Jag tyckte denna säsongen inte alls var lika bra som förra och jag höll inte på någon speciell denna gång,
men av dessa tre som kvar tyckte jag ändå att Hanna var mest värdig vinnare!!

Nu blir det lite kycklingsallad till kvällsmat och sedan....
Natti natti!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar