Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

lördag 2 juni 2012

Mamma på hästrygg....

Jaha då hamnade man på hästryggen idag, för typ tredje gången i sitt liv, hahaha.
Det var sponsordag i stallet och de bjöds på uppvisningar, prova-på-ridning och fika, så jag och familjen åkte upp.
Tur att det inte var så många åskådare där för då hade jag aldrig vågat mig upp på den stooora hästen.
Lillis ville såklart också rida för det är ju hennes stora hobby nu, och jag kände mig såå stolt när jag tittade på henne. Min 6-åriga tjej har ju för tusan talang och även fast jag helst inte vill erkänna det, så har hon ju inte som ni förstår ärvt det av mig :-( snarare av hennes pappa och hans syster....

                                             Mamma på häst....


                                     Dotter på häst.............


Igår på vinlotteriet blev det tyvärr ingen vinst för mig, men vi hade en supertrevlig kväll hos L.
Mycket god mat och goda drinkar bjöds det på och kvällen slutade inte förrän ca kl 02,00.

                                        En härlig ostbricka som L bjöd på på vinlotteriet.....


Nu ska jag underhålla min man litegrann medan han lagar middag.....
och kanske smutta lite på ett glas vin....

Ha en trevlig lördagkväll!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar