Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 15 juni 2012

Mitt kontor.....

Idag tänkte jag presentera min arbetsplats...
Jobbar som jag sagt tidigare på ett lagerhotell på västkusten, där vi hyr ut förråd i olika storlekar, lager, kontor, garage och så har vi en stor bil-och båthall där man kan förvara sina "sommarbilar" eller båtar mm.


Här sitter då jag och tecknar avtal med kunder, fakturerar, ringer och mailar...
De bästa dagarna är de dagar när man har massor att göra... gillar att ha många järn i elden!!!

I förrgår var jag på utvecklingssamtal för Mini och fick höra precis det jag redan visste...ett litet busfrö är hon, MEN hon gör allt med glimten i ögat...

Igår var det då dags för utvecklingssamtal för Lillis...och det gick jättebra!
Modershjärtat klappar extra mycket när de säger att vår dotter är väldigt omtyckt av sina kompisar, att alla vill leka med henne och frågar efter henne.

Har förstått att det bara är hemma som hon får utlopp för sitt temperamentsfulla humör,
undrar vem hon har fått det ifrån??? Hmmmm.....

Nu, Back to work,,,
och sen hem och fixa inför helgen då mamma och hennes gubbe kommer och hälsar på!

Ha en riktigt bra dag allesammans!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar