Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

söndag 24 juni 2012

Söndag igen.....

Jaha, då var det söndag igen, herrejisses vad dagarna rusar iväg.
Midsommarafton var väldigt lyckad!
Började med sillunch kl två som sedan följdes av dans kring midsommarstången, roliga lekar/tävlingar och hoppborgar för barnen.

Jag i mitt esse mitt uppe i potatis- på- sked- leken........


Jag och mina Prinsessor......


Efter lekarna kom min "älskade" migrän som ett brev på posten. Åkte hem och tog en migräntablett och efter en stund gick det som tur var över, men lusten att "dricka något" försvann.
På kvällen grillade vi ute i regnvädret och efter det började "festen", men då blev vi inte långvariga...Mini ville inte vara inne i tältet utan ville bara springa ute så vi var plaskeblöta och gick hem vid niotiden. Men det kändes som det var alldeles lagom...

Igår på Midsommardagen gjorde vi inget speciellt utan var bara hemma och tog det lugnt...en riktig slappdag!!!

Nu blir det frukost med familjen!!
Ha en riktigt go´söndag!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar