Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

onsdag 13 juni 2012

Våran vovve....

Tänkte idag visa en bild på våran vovve, Sasha.
Hon är hälften bordiecollie och hälften schäfer/labrador.
Världens goaste hund är hon men lite väl "vaktig", hon vill gärna ha koll på alla som går förbi huset
och skälla lite....
I augusti blir hon 9 år lilla älsklingen...men hon är fortfarande pigg och väldigt leken.
Vi hoppas att få ha henne i många år till...



Detta inlägg skrev jag igår kväll och skickade via telefonen, men det FUNKADE INTE!!!!
Vet inte varför det strular så?....

Igår kväll fick jag äntligen läst ut min bok, Änglamakerskan av Camilla Läckberg, som jag hållt på med i flera veckor..
Varje gång jag ska lägga mig och läsa blir jag så trött så jag läser samma rader hela tiden, så nästa kväll när jag ska fortsätta läsa får jag bläddra tillbaka och börja om igen....
Men nu är den slut........Tycker den var spännande och bra!!

Nu blir det jobb!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar