Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 1 juni 2012

Vinlotteri....

Ikväll är det återigen dags för Vinlotteri....
och ikväll vill jag Vinna!!!!
Det var längesedan nu jag kammade hem storvinsten på 6 flaskor.



Måste ju fylla på vinförrådet inför sommaren...

Idag känner jag mig lite rastlös, dels för att det är dåligt väder och man inte kan gå ut och dels för att jag varit hemma så många dagar nu. Vet inte vad man ska hitta på, kan ju inte städa hela tiden....
Visst jag skulle kunna baka något men det är inte så lätt med lillan springades runt benen hela tiden...
Hon vill bara upp i famnen så fort man försöker göra något...

Vad ska man hitt´på?? Några förslag??

Hoppas mannen kommer hem tidigt idag så vi hinner umgås litegrann innan jag ska iväg...
Han trodde det men man vet aldrig med det jobbet han har, han kanske hamnar i Kiruna i eftermiddag.... Nejdå så illa är det inte men lite åt det hållet, om ni förstår vad jag menar??......

Har precis lagt Mini för en liten tupplur , men hör att hon fortafarande är vaken, hon ligger och pratar med nallen, hi hi...sötisen!

Hörs kanske senare! Definitivt om jag vinner ikväll (kan ju blogga via mobilen nu, he he)

Stor Kram

2 kommentarer:

  1. Anna-Karin Waller2 juni 2012 kl. 09:47

    Hej!
    Va roligt att följa din blogg! Det verkar så himla mysigt på era vinkvällar:) Hoppas att du tog hem storkovan! Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Va kul att du tycker det!!!
    Ingen vinst, men tar igen det nästa gång!

    Kram

    SvaraRadera