Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 28 september 2012

Konstig helg....

Äntligen fredag!!!
MEN denna helg kommer inte att bli som de andra...
Dels kommer min älskade stora tös åka med farmor och farfar på tur med husvagnen, dels ska jag på vinlotteri ikväll och dels ska jag hoppa in och jobba på hotellet på lördag kväll, Ingen rast, ingen ro!!
Det får bli myskväll med La Familia på söndag kväll!!

Igår var det städning hemma på schemat och inhandling av lite nya vackra blommor...
Blev till och med lite blommor inne på toaletten...

                                                    Lite badrumsfint....

Min favorit-blomsterhandel hade äntligen fått in de underbart härliga "kålen" igen,
jag bara älskar dessa blommor!!!! och till råga på allt står de sig länge!!

                                                          Inte den bästa bilden men....


Nu får ni Alla ha en riktigt härlig fredag!!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar