Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 20 september 2012

Upp som en sol och ner som en pannkaka....

Ibland har man sina toppdagar och ibland har man sina mindre bra dagar...
Det man kan trösta sig med såna dagar är att de flesta känner likadant då och då....

Nu till något roligare!
Lillis tog skolfoto i tisdags och igår fick jag det skickat till min mobil,
åhh min lilla har verkligen blivit stor nu...

                                                            Min stora Prinsessa <3

Efter jobbet idag blir det att åka in till U-A och hämta den andra byrån som är beställd till Lillis rum,
för nu är det hennes tur att få ordning och reda på kläder och annat plock...
Känner mig så nöjd med Minis rum och hoppas det kommer bli lika bra i detta rummet!

På lördag blir det 40 års-fest, en tjej i vinlotteriet fyller och ska ha partaj!!
Ska bli skoj att komma ut lite, men då uppstår det vanliga problemet... VAD SKA MAN HA PÅ SIG?????
Men men det löser sig nog..

Nu blir det jobbelijobb och sedan hem till mina små som är lediga idag från skolan och dagis. (De är hemma med pappa)

Ha en riktigt bra torsdag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar