Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

lördag 29 september 2012

Mysfrukost med familjen.....

Började denna härliga lördagmorgon (förutom vädret) med en mysig frukost tillsammans med familjen.
 
 
 
Skrev igår att det skulle bli en konstig helg och det blev det sannerligen....
Lillis skulle åka med farmor och farfar och deras husvagn igår, men så blev det inte...
Nej, för skolan ringde till mitt jobb och sa att Lillis hade kräkts så det var ju bara att åka och hämta henne. När jag kom dit satt min söta tjej i soffan alldeles blek och jätteledsen.
Hon förstod ju att resan inte skulle bli av....
På vägen hem åkte vi och hyrde film, allt för att trösta min ledsna lilla tjej.
Pga att hon var dålig hoppade jag då över vinlotteriet, för att skydda de andra tjejerna ifall det var magsjuka hon hade.
Blev inget mer av kräksjukan så farmor o farfar bestämde tillsammans med Lillis att de skulle åka tidigt på lördag- morgon istället och så blev det. Vid niotiden åkte de iväg...
 
Vi hade beställt kräftor igår, för vinlotteriet skulle ha kräftskiva och eftersom jag stannade hemma njöt vi av kräftorna och lite vin hemma istället...
 



                        (Blir inga bra bilder när man tar med mobilen på kvällen, men men....)

I eftermiddag/kväll blir det jobb. Ska hoppa in och servera på en hummersupé på hotellet där jag jobbade förut...

Ha en riktigt gó lördag!!

Kram
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar