Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 27 september 2012

Mina prinsessor....

                                                      Mina Prinsessor....

Ibland får man en klump i hjärtat när man tänker på sina barn...
för att man Älskar dem så Mycket!
Just nu kände jag så och var därför tvungen att skriva om det!
Tänk att man överhuvudtaget kunde få barn, det är ju ingen självklarhet! Ett tag såg det mörkt ut för mig och mannen i mitt liv, MEN DET GICK VÄGEN!!


                                                                 Mini...

                                                                 Lillis...

I morse fick jag för mig att det var fredag....åh så besviken jag blev när jag insåg att det bara var torsdag! Men vi får göra det bästa av situationen....vi har veckans bästa dag framför oss istället!

Trevlig Dag!

Kram
                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar