Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 4 september 2012

Lång vecka....

Denna vecka känns lång....det är ju bara tisdag..
Antagligen känns den lång för att jag är sååå trött efter helgjobbet!
Funkar att göra någongång ibland men hade inte pallat att göra det för ofta.
Det var iallafall kul att träffa mina gamla arbetskamrater!

Idag är det tråkväder här på Västkusten, mulet och väldigt kvavt..
Har blivit lite bortskämd med det fina vädret nu det sista...

Idag bjuder jag på några bilder på mina prinsessor:

                                                       "  Hallå, tar du bild på mig??   "


                                                       Jag har inte tid nu, mamma.....


                                                          Ska jag stå så här??

                                      Våra fina barn i sin nya västar som de fått av farmor!

Nu blir det jobb och snart kaffe med kollegan!
Ha en riktigt mysig tisdag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar