Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 18 augusti 2011

ÄNTLIGEN!!!!


Puh vad jag har försökt att få till ett inlägg idag, men det har ej fungerat på heeeela dagen....förrän nu!!
Idag började dagen lugnt och skönt, Mini vaknade i och för sig vääldigt tidigt, kl 06,00, men men med en stor kopp kaffe och nyhetsmorgon så funkade det ändå!
Senare kom en väninna, och då blev det lite mer kaffe medan våra stora töser lekte.
Förresten om ni undrar varför jag skriver Mini, så kallar jag mina två tjejer för Mini (1 år på söndag ) och Lillis ( 5 år ), så vet ni det!


Jag hade egentligen planerat in en städdag idag men så blev inte fallet,
efter att ha gått upp i atomer flera ggr idag fick det bli lekparken med grannen och hennes barn istället.
Å det gjorde jag nog rätt i för det är så lungt och skönt nu i huset med två megatrötta barn, kanske det kan finnas rum för lite egentid ikväll .....HOPPAS!!!!!

Någon som har några bra idéer på en 1-Års present????? har fullständig idétorka!!



                                            En som var sugen på att städa iallafall......


                                                  
                                         En enkel måltid fick det bli idag! Varma smörgåsar!
                                                                           
Vi hörs igen!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Härligt mysig bild på nya fåtöljhörnan!!!
    Vill också ha en sån vägg, men det får bli när resten är klart om sisådär 10 år;-)

    /Jenny

    SvaraRadera
  2. Hola!!

    Hörde ryktesvägen att du startat en blogg, tänk att det når ända till Uddevalla!! (syrran berättade)..
    Ska bli jätteroligt att läsa :) Syns på lördag!

    Puss och kram Kristin!

    SvaraRadera