Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 30 augusti 2011

Bättre tider.....

Nu väntar jag bara på bättre tider, vill bara bli frisk NU!!!
Igår fick jag återigen besöka farbror doktorn då inte penecillinen gjorde någon verkan överhuvudtaget.
Fick då konstaterat att det inte bara var början till lunginflammation utan det hade utvecklats TILL lunginflammation, pust och stön!!!
Så nu fick jag en ny penecillin som jag nu hoppas ska göra nytta!!

Igår fyllde jag år men som ni förstår hade jag inget kalas, vi firade tillsammans lillan och jag förra veckan när hon fyllde.
Fick iallafall några väldigt fina presenter av vänner och familj:

                                                         Ett litet sött parmesan-rivjärn

salt & peppar "skålar"

                                                       presentkort på min "favvo" butik
                                                                        Gripsholm

                                               
                                    ...presentpengar och lite annat smått & gott
                     
                Tack allesammans för de fina presenterna, är supernöjd!!


Nu medan jag sitter och hostar här i min ensamhet så är min kära sambo med Mini på inskolningen, och jag tror faktiskt att han var lite nervös inför
detta.....hi hi
Men jag vet att han klarar det galant!! Han är bara Bäst!!


Ta hand om er!!

Kram






4 kommentarer:

  1. Ja, hoppas att du kryar på dig snart, så vi kan komma upp på kaffe igen!! Och hoppaa att resten av familjen klarar sig...

    Du, jag kan inte kommentera från Iphonen på bloggen... superkonstigt! Jag ser att mina kommentarer på de andra inläggen är borta.

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Känns iaf att jag är på rätt väg nu, har varit feberfri idag och känner mig ´piggare överlag.
    Ser fram emot våra kaffe/pratstunder igen....
    Å tack för att ni ville bjuda med oss ut i fredags!!

    Va menar du med att de andra kommentarerna är borta??
    De som jag läst ifrån dig tidigare finns kvar....verkar konstigt...

    SvaraRadera
  3. Jag hade skrivit kommentarer från telefonen, som inte har kommit med.
    Konstigt, för det borde ju vara samma sak?!

    SvaraRadera
  4. Vi kommer säkert att träffas nån annan fredag. Jösses, vi har ju hela hösten på oss för fredagsmys!!

    SvaraRadera