Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

onsdag 31 augusti 2011

På väg åt rätt håll....

Nu känns det som jag äntligen är på bättringsvägen, är nu feberfri iallafall, tjohooo!!!!!!
Nu längtar jag efter att få börja jobba och komma in i lite normala rutiner igen :-)
Har varit guld värt att ha haft sambon hemma dessa dagar så barnen ändå får den uppmärksamhet och tid de behöver!

Och när jag väl igång igen så kan jag lova att det blir kafferep i långa rader,
har säkert missat massa skvaller nu, hi hi hi
nää skämt å sido, men jag saknar mina vänner och våra pratstunder.
När man får tiden att ligga och fundera såhär i sjuksängen, upptäcker man vilket bra liv man har egentligen, en underbar familj, ett fint hus & härliga vänner!! Vad kan man mer begära??
Inget mer klag och gnäll här inte!!....

Lite slapp i soffan nu så hörs vi i morgon!!

KRAM

1 kommentar:

  1. Jaaa, jättetråkigt att inte kunna fika.
    Jag bävar inför imorgon... My kommer att klättra på väggarna:-/

    Förresten så har vi fått sålt nästan alla möbler nu!! Så nu är det bara att skjussa iväg det gamla och beställa det nya. HAPPY:-D

    SvaraRadera