Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

måndag 22 augusti 2011

KVÄLL I HEMMETS LUGNA VRÅ!

Efter en fullspäckad dag är det skönt att få sätta sig ner och skriva av sig!
Det gick sååå bra med Mini på hennes första dag på Förskolan, hon var nyfiken på alla leksaker och fröknarna. Det var inte så många barn på avd idag men i morgon blir det full rulle, får se hur hon ska reagera på det!! :-)
Lillis tyckte det var toppen att vara tillbaka och få träffa alla hennes kompisar, hon ville inte ens åka med mig hem när jag hämtade henne.

Idag har det varit en underbart fin och varm dag, men det känns ändå att hösten är på intågande....
Lite mysigt är det ändå när det börjar bli mörkt på kvällarna och man kan tända lite ljus och elda i kaminen igen...MYYYS!!!!





Man märker även på blommorna på altanen att de börjar ge upp nu, men  jag kan inte säga annat än att här har det blommat i mängder i sommar,
                                                 Se här:

                               Effekten av gödning 1 gång i veckan.....
                                             
                                                 Kolla innan:


                                        Nytt växthus för i år....
        






                           Kommer sakna våran mysiga loungehörna,
             där jag och sambon haft mysiga sena kvällar med lite vin   
                                             och massa prat :-)



Nej, nu ska jag ta tag i mina kvällsbestyr!!!
Ha en go måndagkväll!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar