Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 25 augusti 2011

Längtan.....

Nu början längtan bli för jobbig....saknar min sambo som är på långväga jobb denna vecka.


                                                                    Miss my man.......

Måndagen började bra med massa energi, men i tisdags kväll började jag känna mig lite krasslig, och är fortfarande inte helt bra....

Ja ja det får gå ändå...
Inskolningen funkar iallafall jättebra, lämnade lillan en stund vid fruktstunden  och hon hade inte sagt ett knyst, bara varit glad och mumsat frukt.
det känns bra i mitt modershjärta....

Igår kväll satt jag och knåpade ihop ett bra inlägg med lite olika bilder på mina nya idéer, och när jag hade kommit en bra bit på vägen försvann allt bara sådär, WHAT??? tänkte jag och slängde ihop datorn och gick och lade mig.... Hihi ibland vill det sig inte bara....

Jag gör ett nytt försök idag istället!
Jag har lite nya planer, säkert till min sambos förtret (hinner knappt bli klara med det ena projektet innan det är dags för nästa),,,,
Nu är det så att jag VILL HA en ny matsalsgrupp ;-))
Är trött på våra bruna skinnstolar och vårt mörka bord, och det som har fallit mig i smaken nu är ett vitt träbord (ganska råa plankor) och rottingstolar,,,,Såååå snyyyggt!!!!!
Skulle passa så mycket bättre till våra Artwoodfåtöljer!!!!

                                                       Vårat nuvarande matsalsbord
                                        ....och detta Vill Jag Ha!!!!. .(översta bordet)      
                                                        
                                                                  Ocean House
               
               Tack J för att du tipsade om denna underbara sida!!!


                                               Vi hörs igen!
                                                   Kram

1 kommentar:

  1. Det var så lite så. Roligt att ha någon att bolla med:-)
    Undrar om Micke är lika nöjd...;-)

    SvaraRadera