Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 19 augusti 2011

Härliga fredag!!


Äntligen fredag! Det är veckans bästa dag enligt mig!
Idag blev det jobb en stund, handling, hämtning av barnen hos farmor och farfar och en snabbvisit på Grippsan, där jag har hittat ett underbaaart skrivbord som jag VILL HA!!!!
Tror jag ska fjäska lite extra och blinka med ögonen när darlingen kommer hem,
sååå kanske jag kan få det i födelsedagspresent, hi hi






                      Tänkte placera detta skrivbord under trappan och
                                    göra en mysig datorhörna där......


                       ......men för tillfället har hunden sin plats där så
                                      jag måste lösa det först!!









En otroligt vacker ram som jag också kunde tänka mig ;-)


Nää, nu får jag nog börja fundera ut vad vi ska ha till middag ikväll,
några tips????

Vi hörs igen!
Kram











1 kommentar:

  1. Jag kikade på skrivbordet på Gripsholm- det var superfint!!
    Det var nätt och inte så brett så det kommer nog att passa utmärkt undet trappen!!

    Hoppas Nellie hade en mysig födelsedag!!!

    SvaraRadera