Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 23 augusti 2011

SEG I KOLAN.....

Känner mig lite halvdassig idag, tror jag snart ska lägga mig i sängen och slappa.
Barnen var också trötta så de sover redan......
Andra dagen på inskolningen gick bra, Mini var inte ett dugg rädd för de andra barnen, så det var full fart på henne,  min lilla tuffing!!


Har besökt arbetsförmedlingen idag och fick med mig lite broschyrer om utbildningar och starta eget. Snurrar lite i mitt huvud då jag har så mycket tankar och drömmar om min framtid. Tänk att någon gång få jobba med något som man verkligen brinner för, åh det hade varit underbart!


Eftermiddagen tillbringades i goda vänners lag med en kopp kaffe och lite skvaller, alltid lika mysigt!!

 Å ett stort tack till E som passade mina barn en stund när jag var iväg!!

Nä nu ska jag och mitt trötta huvud lägga oss på kudden och slötitta på tv:n!!

Ha det underbart!

Kram

2 kommentarer:

  1. De e så kul att du börjat blogga, så jag har nått att läsa så här på kvällen.
    Klart man hjälper till om man kan igengälld fick du ju min son:)
    Kram E

    SvaraRadera
  2. Sååå fina blommor. Har tappat sugen på mina torra kvistar jag har kvar sen sommarens fägring... Dock funderar jag redan på nästa års plantering. Gör om, gör rätt är min tanke.

    Tur du har som har sovande barn... jag har fortfarande en 8-veckors i famnen som är orolig och inte vill sova förutom korta stunder:-(

    SvaraRadera