Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

lördag 27 augusti 2011

Stackare....

Ibland är det tur att man gör det man funderar över...
Igår lämnade jag Mini en timme på förskolan och då tänkte jag att jag skulle ta en sväng ner till Vårdcentralen, behövde få en dunder-hostmedicin utskriven för har som sagt känt mig krasslig sedan i tisdags, feber och hosta.
Och det gjorde jag, doktorn tittade i halsen, i öronen och lyssnade på hjärtat, ja det de brukar göra.....
Han trodde till en början att det var ett vanligt virus, men de ville ta en snabbsänka för att vara säkra.
När han ropade in mig igen såg han lite bekymrad ut vilket gjorde mig nervös,
det visade sig att jag hade en sänka på 90 vilket var väldigt högt för att vara ett vanligt virus, så troligtvis hade jag en början till lunginflammation. Så jag gick hem med både hostmedicin och penicillin.

Min käresta kom ju inte hem till någon myshelg precis, stackare....
Idag blev även den stora sjuk, magont och mår illa och den lilla är nog på väg att få tänder för hon är inte heller någon muntergök precis....
Ibland får man bara allt på en gång!!!!

Känner mig lite bättre idag så vi får försöka mysa till det lite ikväll iallafall!


Ha en gó lördagkväll!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar