Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

lördag 3 september 2011

Mysfredag.....

Åh, idag blev det en riktig mysfredag med räkor och lite bubbelvin,
och efter det lite mörk choklad.....det är inte mycket som slår det!!!!


                 "Havets läckerheter"

Fredagar är underbara, veckans bästa dag!
Det bästa jag vet är att laga någon god middag, hälla upp något gott i glaset, tända massa ljus och bara umgås med familjen, det är MYYYS för mig!!

I morgon blir det en tur till frisören, Äntligen!!!
Ser för hemsk ut, vet inte ibland glömmer jag bort mig själv och så kommer jag på det några hundra veckor senare, jaa just det kanske skulle piffa till mig lite!!!
Måste bli bättre på det!!!
Får se vad det blir i morgon, man vet aldrig med mig :-) ,kan komma hem med en helt ny frisyr!

I morgon blir det även lite inredning av lekstugan som sambon har fixat klar till flickorna. Den blir sååå fin! 
Bilder kommer senare!

Nä, nu tror jag att John Blund lockar på mig.....

Vi hörs i morgon!!

Kram och God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar