Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 27 september 2011

En lååång dag.....

Nu har det dragit igång på jobbet! Idag anlände de första Hummersafarigästerna, som ska ut på äventyr i morgon!!
Känns att man inte är helt van att arbeta hårt efter mammaledigheten, men det är kul att ha kommit igång igen, vilket jag kanske inte tycker efter dessa intensiva veckor....
I morgon blir det till att börja kl 7 och jobba till 14-15 tiden, hämta barnen på dagis och sedan tillbaka till jobbet kl 17 och jobba till sent....PUH!!!
Får ta igen mig på torsdag då jag är ledig.....

Idag har det varit underbart väder här på Västkusten, blå himmel, sol och sköna vindar!!
Hoppas det fortsätter....

Nu längtar jag till mannen i huset kommer hem så jag får pussa på honom lite innan det är läggdags! Vi ser inte mycket av varandra just för tillfället, men det blir väl bättre får vi hoppas! Det är typ:
-Hej och godnatt!!
-Godmorgon och hejdå!!

Tjohopp nu blir det till att slappa framför tv:n!!

Ha en go tisdagkväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar