Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

söndag 25 september 2011

Shoppinglördag......

God morgon Världen!!!
Igår hade vi en mysig dag,
började med en lugn morgon med kaffe och lite bloggande, sedan kom vi på att vi skulle åka och köpa en ny bädd till Sasha.
Vi åkte till Munkedal, men när vi kom dit fanns det ingen djuraffär kvar där, hade vi ingeeen aning om!!!
Blev då istället en tur in till torp där vi bestämde oss för att bara gå in och köpa denna bädd, MEN vi kom därifrån med Två par nya glasögon till mig, vinterjacka till Lillis, kläder till barnen, lite smink och en postlåda till barnens lekstuga!!!
....ha ha ha så det kan bli!!!!

När vi kom hem gick sambon ut och röjde i växthuset, slängde gamla blommor och ställde ordning krukor mm
och jag fixade inne, städade och förberedde maten.
Sedan tände vi massa ljus, både inne och ute och bara MÖS!!!
Till middag blev det som jag skrev tidigare i veckan, oxfilé med kantarellsås och hasselbackspotatis! Mums!!!!

Jag håller fortfarande på och velar med skrivbordet på Gripsholm, skulle dit och låna hem det igår för att prova, men hann inte det. Har ju nu köpt en mindre bädd till Sasha så jag ska få plats om jag nu bestämmer mig för att köpa det.


De har öppet till 14 idag så jag har lite tid att fundera på om jag ska köpa det idag.....eller inte!!
Hade ju gärna sett att sambon var med men han åkte på jobb idag, supertråkigt!!! Nu när jag äntligen var ledig helgen så måste han jobba :-(

Nej nu ska jag ta och busa lite med barnen!!
Ha en go söndag!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar