Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 22 september 2011

Skärpning Fröken Karlsson......

Två heeela dagar sedan jag skrev något, fy skäms på mig. Dagarna bara flyger iväg, hinner nästan inte med. Ska bli bättre på det, Jag loovar!!!!

Idag får det bli en tur till VC igen, känner mig inte helt bra sedan lunginflammationen, lika bra att kolla upp det!!
Börjar bli så trött på alla sjukdomar nu....förkylningar, migrän, lunginflammationer mm. NU FÅR DET VARA NOG!!! ("ja det får det")

Igår var jag och barnen nere hos svärföräldrarna/farmor/farfar och hälsade på,
de har varit på semester med husvagnen i tio dagar.
Barnen fick som vanligt presenter, en jättesöt dress till den lilla och en snygg skinnjacka till den stora:




Vad ska man hitta på idag på sin lediga dag ?? ( eller ja förskolan är stängd idag så jag hade inget val, men det gör inget !!! )
Om krafterna hade funnits hade jag behövt röja runt lite i huset, men jag får nog hitta på något lugnare ;-) ....Vi får se vad det blir....

Häromdagen när grannen kom på kaffe hade hon med sig en påse med svamp till mig, trattisar och gula kantareller, hur gulligt va inte det då???
De är för söta hon och hennes prinsar, mina goa grannar!!

                                      Det får bli oxfilé med en god svampsås till helgen, mums!!                    

Nä, nu ska jag slänga mig duschen och göra iordning mig för VC:n!!

Vi hörs snart!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar