Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

onsdag 7 september 2011

Go morron, go morron.....

Fö´låt att jag inte skrivit något på två hela dagar,
har varit helt fullt upp, var lite jobbigare än jag trodde att börja jobba igen, lämna på dagis mm.
men det går toppenbra iallafall och det känns skönt.

Första dagen på jobbet blev jag tilldelad jouren i 7 dagar, för chefen skulle på semester. Kändes lite pirrigt med tanke på att jag inte hade varit där på två veckor, efter inskolningar och sjukdom, men än så länge går det bra och känns jättekul.

Nu undrar jag om det är någon som har ett tips på ett bra ställe att köpa kohodar ?? Skulle så gärna vilja ha en under våra fåtöljer i vardagsrummet, helst en brun-vit. Vad tror ni om det?? (eller är det hemskt?)


Nej, nu måste jag nog skynda mig, är långt ifrån färdig med både mig och barnen,
vi hörs igen!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar