Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

söndag 4 september 2011

Söndag again.......

Veckorna bara flyger iväg, nu är det redan söndag igen....
I morgon ska jag börja jobba på " allvar " efter mammaledigheten och det är med blandade känslor jag gör det.
Samtidigt som det ska bli skönt att komma igång igen så känns det som att "lillan" fortfarande är så liten :-( men men jag tror det blir jättebra!!

Igår var det en riktig myslördag,
först blev jag friserad, sedan åkte vi en sväng till blomsterhandeln och köpte lite blommor, sedan blev det även en tur till Gripsholm för att återigen titta på skrivbordet och ev köpa det.
Men när jag står där i butiken fick jag världens beslutsångest, så jag åkte hem utan skrivbord :-(
Väl hemma igen började vi med inredningen av barnens lekstuga och så här blev det:







                           Det är långt ifrån färdigt men en bra början
     i allafall. Ska komma till lite mer hyllor, någon tavla samt en trasmatta
                                                 tänkte jag.

På kvällen gjorde vi det jättemysigt och tände massa ljus inne och runt om huset.
Grannarna kom även upp på en snabbvisit och hade med sig en flaska bubbel som vi delade på, Supertrevligt!!!
Det är sådana små spontana saker som sätter lite extra krydda i livet !!!

                                                                          olivträd

                                                          Ljusstakar från Perfect Home

                                                        Min favoritplats på sommaren


                                                 Här brukar vi sitta med vårat morgonkaffe

                                                        Ljuslyktor från Perfect Home


                 Ljuslyktor från Gripsholm, klockan är från Barocc Interiör och Frisör


                                  

Till middag senare på kvällen blev det till förrätt en god avocado/räkröra med ett litet knäckebröd,
varmrätten bestod av enchiladas samt en god sallad.
Efterrätt hoppade vi över....



                                 

Ha en riktigt go söndag!!!

Kram

                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar