Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

söndag 18 september 2011

Migrän.....

Dagen började med tidig uppstigning för att sedan åka till jobbet.
Jobbade på som vanligt och skulle skynda mig hem för vi hade bestämt att vi skulle åka och handla på ett köpcenter. Men det blev inte som vi hade tänkt oss....
När jag precis var klar på jobbet så PANG!!!! kom migränen som ett brev på posten, och eftersom jag tappar en del av synen så fick sambon komma ner till jobbet för att köra bilen hem. Istället för shopping blev det raka spåret in i sängen. Som tur var kände jag mig bättre efter ett par timmar så vi fick njuta lite av söndag kväll.....
Migränen har gått i arv i min släkt, så jag hoppas och ber till gud att våra barn inte ärver det av mig....
Varför får man migrän egentligen????

I morgon är jag ledig och ska njuta hela dagen och bara umgås med mina små älsklingar.
Hoppas även på lite sovmorgon, men den lilla trollungen vaknar väl kl 06.00 som vanligt....

Nu ska jag slappa lite framför tv:n innan jag säger godnatt!!!!

Vi hörs i morgon!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar