Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

lördag 24 september 2011

God morgon kära läsare....

Lördag idag och jag är leeedig, yippie!!! Bäst att vila upp sig i helgen för till veckan blir det mycket jobb på hotellet! Vi börjar nu med Hummersafari och har redan ca 200 pers inbokade under denna period. Det är jättekul men som sagt mycket jobb!!!

Igår åkte jag och barnen till Lyekil för att ta 1-års bilder på lillan, men det gick inte så bra kan jag säga....
Hon ville inte alls sitta på fällen och bli fotograferad, utan ville bara sitta i mammas knä och vara ledsen och kramig......så det blev inga bilder, TYVÄRR!!!!
Får se om vi åker tillbaka en annan dag, eller om jag ska försöka få tag i en fotograf lite närmare... Känns så onödigt att åka så långt och så kanske det inte blir något nästa gång heller......Men 1-års bilder SKA jag ha!!!!!!!!!

Igår kväll när vi kom hem blev det iallafall fredagsmys i allra högsta grad med både tacos, dricka och ostbollar!!

Idag blir det pyssel, både inne och ute och till kvällen en riktigt god middag!!

Ha en go lördag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar