Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 29 september 2011

Ledig dag.......

Idag har jag haft en ledig dag, den enda denna vecka, och den har varit riktigt mysig.
Dels fick jag sovmorgon till kvart över åtta, dels har jag haft trevligt kaffebesök och så har min älskade stortjej fått börja på simskolan. Det var en stor dag för henne och hon var såååå duktigt!! Känner mig så STOLT!! (moderskärlek)
Lillan fick sitta på kanten och titta på sin storasyster och hon var så rolig, för hon satt och vinkade till alla.... hon är för salt min lilla trollunge!!




Idag fick jag ett namn på en bra fotograf här i närheten!
Honom ska jag kontakta snarast för 1års fotograferingen på Mini!!
Måste bli gjort innan hon blir för stor, tiden går ju sååå himla fort......

Känner att John Blund har varit här en sväng nu så ikväll blir det tidig sänggång!!

Godnatt mina vänner!!
Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar