Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 30 september 2011

Tråkfredag.....

Fredagar som brukar vara den bästa dagen på hela veckan är idag INTE det....
Min stora prinsessa ville stanna hos farmor och farfar en stund, den lilla sover och Mannen fick jobba över och kommer nog inte hem förrän vid 21- tiden. Så här sitter jag med allt mitt fredagsmys, pasta med räksås, ostbågar, jordnötsringar och lite gott rödvin. Och inte nog med det... det är vinlotteri ikväll med alla goa vintjejer och så kan jag inte gå, kan inte med att fråga om barnvakt. Mina svärföräldrar har passat barnen så mycket och så ska de resa iväg i morgon bitti... Hoppas iallafall att jag vinner något :-))
Ibland känner man sig väldigt ynklig..... Får försöka rycka upp mig, ingen big deal...har ju lite egentid för sjutton gubbar... Yippie!!!

För att trösta mig lite själv köpte jag en ny blomma idag, det blev en azalea.
Pelargonen som stod i köksfönstret hamnade istället på skänken i vardagsrummet. Lite omflyttning gör gott!!!

I morgon blir det jobbillijobb igen, börjar kl 06.00 och slutar fram emot 13-tiden för att sedan gå hem och umgås lite med familjen och sedan tillbaka till jobbet vid 17-tiden för att jobba till sena natten.

Nu tror jag att jag ska ta mig en riktigt varm dusch och sedan avnjuta min goda middag, låter inte det bra????

Ha en go kväll!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar